Kolla in våran nya blogg!

Jag och min träningskompis Tilda har skaffat oss en ny blogg som vi driver tillsammans. I den kommer ni kunna läs aom våra hundar, vad vi hittar på, träning och tävling, massa foton och lite mer. Välkomna in och hoppas ni trivs på sidan! lägg flerfotavanner.blogg.se på minnet!




Klicka på bilden så kommer ni till våran sida. Jag har inte riktigt bestmt mig för vad jag ska göra med denna bloggen än. Å ena sidan är det jobbigt att blogga om väldigt likadana saker på två stycken bloggar, men å andra sidan så har jag ju alla mina gamla inlägg här och dem vill jag ju helst behålla. Svårt val, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maria Segedi

Man kunde inte gå in på bloggen tydligen?

2011-11-17 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0