Alingsås

I fredags tog jag och Tilda, Pelle och Maja tåget mot Alingsås. Det var "ljus i Alingsås" där och det är massa olika ljusinstallationer placerade runt om i Alingsås.

Vi åkte alltså dit på kvällen för att kolla på detta och ta massa kort och ge hundarna lite miljöträning. Pelle har till exempel aldrig åkt tåg innan, och det klarade han galant! Han imponerade på mig och la sig ner ganska snabbt både på dit och hemvägen.

Det var väldigt fint där och vi tog mycket kort, kommer ladda in dem i datorn så fort jag hittar sladden. För övrigt kan jag berätta att jag äntligen har lämnat in min kamera på lagning, åh jag längtar efter den!

Hursomhelst var det en väldigt lyckad utflykt och när vi kom hem vid 12 tiden så var vi väldigt trötta.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är alltid bra med lite miljöträning! :)

2011-10-23 @ 11:19:37
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0