Pudel-sm inställt



Planen var att jag och tilda skulle åka upp till vårt sommarställe i Sunne för att kunna vara med på Pudel-sm i Torsby. Men nu blev det tydligen för få anmälningar så det blir inget av det. Väldigt, väldigt tråkigt!

Sen ringde de igår och sa att om tillräckligt många kunde komma ändå så skulle de kunna ha en vanlig tävling. Men då var det bara jag och tilda som kunde det. Så det blir ingen lydnadstävling för oss i september.

Förhoppningsvis åker vi ändå upp till Sunne och det kommer säkert bli väldigt roligt där! Men det är synd att det inte blir något sm nu när man har förberett sig för det!



Imorgon ska jag och tilda åka in till slottskogen för en liten träningsträff! Det finns en grupp på fb som heter hundträning i slottskogen, så dem ska vi träna med! Sen kanse vi går på en egen hand också och utforskar den nya hundrastgården som tydligen ska finans där!

Nästa helg åker vi upp till farmor och hjälper henne stänga igen sommarstälelt, det ska bli skönt att komma tillbaka dit igen!

SEN! Om tre veckor, den 17 september! Då ska jag ställa ut Pelle på en liten utställning på Partille BK. Det kommer bli oerhört spännande och jag kommer vara mycker mer nervös för utställningen än vad jag brukar vara på lydnadstävlingar! Detta projektet är tack vare Tilda! :) Hon smsade mig när det var en halvtimma kvar innan anmälningstiden var slut och frågade om jag ville vara med, haha! Men det ska bli roligt!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Jag vill med på utställning! Tycker dock att det verkar vara en djungel, men nästa år ska vi ställa ut honom :)



Behöver lite hjälp med min design, vad behöver ändras? Tips mottages tacksamt!

2011-09-06 @ 15:32:31
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0